Vrácení a reklamace
🧶 Vrácení a reklamace zboží
Vaše spokojenost je pro mě důležitá. Pokud by vám zboží nesedělo, neodpovídalo vašim představám, nebo se vyskytl nějaký problém, pojďme to společně vyřešit. Níže najdete přehled toho, jak postupovat při vrácení nebo reklamaci.
✨ Vrácení zboží do 14 dnů (odstoupení od smlouvy)
Pokud si nákup rozmyslíte, máte právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.
Stačí mi napsat e-mail na info@vlnirna.cz, případně mohu zaslat formulář pro odstoupení od smlouvy.
Jak vrátit zboží:
-
zboží zašlete nejpozději do 14 dnů od oznámení odstoupení na adresu:
Vlasta Konrádová – Vlnírna
Na Hradcích 572, Hradištko, 252 09 -
zboží by mělo být:
▫️ nepoužité a nepoškozené,
▫️ ideálně v původním obalu,
▫️ s přiloženou kopií faktury nebo dokladu o koupi.
Co vám bude vráceno:
-
plná částka za zboží,
-
náklady na doručení k vám – ale pouze do výše nejlevnější nabízené dopravy
(například pokud jste si zvolili expresní dopravu, vrátím pouze částku odpovídající běžnému doručení).
Co si hradíte sami:
-
náklady na vrácení zboží zpět (tedy poštovné od vás ke mně).
🧵 Reklamace zboží
Všechny produkty vyrábím s láskou a pečlivostí. Pokud se ale přesto objeví nějaká vada, máte nárok zboží reklamovat.
Na všechny produkty se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců od převzetí zboží.
Jak reklamovat:
-
napište mi na info@vlnirna.cz, popište vadu a připojte fotografii, pokud je to možné
-
přiložte číslo objednávky nebo kopii faktury
-
po domluvě zašlete výrobek zpět na adresu:
Vlasta Konrádová – Vlnírna - Na Hradcích 572, Hradištko, 252 09.
Reklamaci posoudím co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od doručení.
Pokud bude reklamace uznána, nabídnu vám opravu, výměnu zboží nebo vrácení peněz.